woensdag 28 maart 2018

Fris groen


Ik heb zo'n zin in het voorjaar en dan pak je automatisch ook mooi fris groen papier om mee te werken. Mijn vriendin is jarig en dus moest er een mooie kaart gemaakt worden. De naam heb ik met de silhouette uitgesneden en verhoogd opgeplakt. De bloemen zijn gemaakt met de mallen van Stampin Up. Dit blijft echt een van mijn favoriete sets. Kun je voor zoveel doeleinden gebruiken.
Een paar plakparels erop en hij is klaar. Nu nog even mijn tekst erin schrijven en in de bus doen.

Groetjes Marja

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Marja!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Een vriendin is heel speciaal en dat is je kaartje ook Marja!
Prachtig is het geworden.
xx Gerie

SylS creaties zei

Prachtige kaart! Daar zal je vriendin best blij mee zijn!
groetjes,
Syl

GerJanne zei

Prachtig! EN ja, dat frisse groen pak ik ook steeds...
Groetjes,
GerJanne

Eri zei

Wat een speciale kaart voor je vriendin. Prachtig met die grote letters en bloemen.
Groetjes, Eri

gerda zei

Mooie persoonlijke kaart.