zaterdag 6 mei 2017

ff anders


Vandaag weer eens wat heel anders om te laten zien. Ik moest even een paar stoere kaarten maken vond mijn dochter :)....ok....na de zoete vorige kaart op mijn blog dan nu een hele stoere kaart vind ik. Heb gewerkt met de spullen van Stampin Up. Deze lijn leent zich uitstekend voor stoere jongens/ mannenkaarten vind ik. Gelijk maar even 2 tegelijk gemaakt. Zelfde lay out en toch weer verschillend. Ook echt leuk materiaal om mee te werken van Stampin Up. Jullie zien wel dat ik niet een echte kenmerkende stijl heb. Ik hou van afwisseling.

Goed weekend allemaal
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Die variatie in stijlen daar houd ik ook van! Deze kaarten zijn zeer geslaagd en bijzonder geschikt voor de categorie jonge mannen in die leeftijd. Het geel frist e.e.a. mooi op!

groetjes van Ank

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi kaartje groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi kaartje groetjes maartje

Henriët zei

Heerlijk om zo divers bezig te zijn. Beetje van dit, beetje van dat en natuurlijk een heleboel van jezelf.
Mooie stoere kaarten!
Groetjes van Henriët

sjanie zei

Door hun eenvoud mooie kaartjes.
Jongens en mannenkaarten vind ik altijd een beetje moeilijk, maar deze zijn er perfect voor.

Ik wens je een fijn weekend.
Groetjes, Sjanie

Nancy Soetaert zei

Altijd tof om eens te variëren hé! Ik mag er niet aan denken om altijd hetzelfde te (moeten)doen!
heel toffe kaartjes!
nancy

Anoniem zei

Leuke stoere kaarten! Ook je eerdere creaties hieronder zijn weer leuk en afwisselend, daar houd ik ook wel van.
En herkenbaar van het reageren, je kunt de uren maar één keer besteden. Ik zie creaties vaak in de leeslijst voorbij komen, maar tijd om te reageren ontbreekt soms.
Groetjes, Liselot