donderdag 15 september 2016

Kerst attentie (123 scrapping)



Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Het afgelopen half jaar heb ik veel extra uren moeten werken door ziekte van een collega en daar schoot voor mij  het kaarten maken er natuurlijk voor een groot deel bij in. Nu gaat alles weer normaal worden en kom ik ook weer lekker aan het knutselen toe en wat heb ik daar een zin in, want ik heb het echt gemist!

Deze week heb ik een lekker weekje vrij en gisteravond net terug gekomen van 2 dagen fietsen in Bergen aan Zee. Wat een bofkonten waren wij met dit prachtige weer. Het voelt alsof we dagen weg geweest zijn.

Maar dan nu even over mijn gemaakte projectje voor het blog van webwinkel 123 scrapping. ( Jullie hebben ze wellicht op de diverse beurzen zien staan met hun mooie volle kraam.)

Ieder jaar maak ik voor de medewerkers van de thuiszorg die bij mijn moeder komen een leuke persoonlijke kerstattentie om ze te bedanken voor hun lieve zorg. Helaas ieder jaar begin ik te laat en levert dit altijd toch weer gestress op.  Daarom dit jaar maar eens eerder aan de slag en vast wat voorbeelden maken waar ik straks uit ga kiezen. Ik heb hier een theelichtjesbox gemaakt met een bijpassend kaartje. Het leuke frisse kerstpapier is van Joy Crafts en de label is van X cut. Wat een leuk formaat label die ook nog eens super mooi uitsnijdt. Ik weet zeker dat ik deze label vaak ga gebruiken. Niet zo groot, maar wel genoeg ruimte om er je stempel of tekst op te zetten. Voor het in elkaar plakken van de theelichtjesbox heb ik gebruikt gemaakt van de sticky tape. Een tape die ik veel gebruik omdat dit heel goed vast blijft zitten (ook na langere tijd).

De gebruikte materialen kun je vinden in hun webwinkel


Groetjes Marja

4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe attentie zo!
groetjes, Nancy

Corrie zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Marja en welkom terug zou ik zeggen.
Lieve groetjes,Corrie

Scraptastisch zei

Herkenbaar Marja, bij mij gaat het al net zo, heb erg veel gewerkt! En ook ik heb geboft afgelopen dagen vrij te zijn geweest en veel gefietst! Voor mij leek het ook of ik vakantie had, zo heerlijk!!! En erg attent om de verzorgsters met kerst iets leuks te geven...ziet er prachtig uit! Hopelijk kom je net als ik in een wat rustiger vaarwater, hihi
Groetjes van Gerie

femminde zei

Superleuk doosje!! Staat ook nog op mijn lijstje. Slim dat je op tijd aan de attenties bent begonnen.
Ook leuke andere dingen op je blog!!
Groeten van Femminde