zaterdag 13 februari 2016

Eindelijk


Eindelijk......Al lange tijd vond ik deze stempelset van Stampin Up zo mooi, maar ja je kunt nu eenmaal niet alles hebben totdat...ik deze tweedehands kon overnemen en ja toen kon ik het niet laten. Ik heb de stempel ingekleurd met mijn spectrum noir markers en daarmee kun je dan heel goed bij de kleur van het papier komen. Ik heb meerdere kleuren gebruikt om de bloemen en bladeren zo natuurlijk mogelijk te krijgen en niet te egaal. Op de foto is het niet te zien maar ik heb de ingekleurde bloemen ook een klein goud accent gegeven met de glitter brush , ook van Stampin up. Daarbij dan een paar gouden vlindertjes en een goud lintje. 

Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Soms heb je dat hè, het verlangen naar iets wat je graag wilt hebben haha
Super dat je hem nu toch hebt bemachtigd je stempel! En ja....wat is ie mooi!
Fijn weekend Marja
Liefs van Gerie

Ans Gilbert zei

Het is inderdaad een prachtige stempel, wat heb je mooi ingekleurd en..een supermooie kaart gemaakt,
groetjes,
Ans

Miranda K zei

hij is heel mooi!

Anoniem zei

Fijn dat je de stempel toch kon krijgen Marja.
Ziet er mooi uit , prachtig gekleurd .
Groetjes Jannie

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtig, heel stijlvol is dit kaartje Marja. De stempel is echt heel erg mooi ingekleurd !
Groetjes, Odette.