donderdag 26 november 2015

Wie zoet is krijgt lekkers (123 scrapping)


Ik kon even niet anders als dit bericht deze tekst te geven. Na 375 pepernotenpotten al beplakt te hebben met bovenstaande tekst voor het project Haiti vond ik dat wel toepasselijk om dit ook hier te gebruiken. Voor de webwinkel van 123 scrapping kreeg ik deze stempel en papier om iets mee te maken en dat ik dan deze cadeaulabel geworden. Weer eens lekker aan het inkleuren geweest met de spectrum noir markers...blijft ook erg leuk om te doen.Ik voeg hierbij nog even de gebruikte kleurnummers toe:
Bruin: TN7, EB5
Ecru:  EB2, GB8
Groen: DG4, DG2
Oranje: TN6, TN3
De gebruikte materialen zijn natuurlijk verkrijgbaar in de webwinkel van 123 Scrapping
Je weet maar nooit, vast nog een leuk sinterklaascadeautje te vinden.

Groetjes Marja

Challenge: addicted to stamps blog

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuke tag voor Sinterklaas Marja .
De vorige kerst tag is ook heel mooi !
Groetjes Jannie

Ans Gilbert zei

Prachtige tag heb je gemaakt,
wat een mooi afdrukje, leuke teksten en ik zie ook een stukje gaaslint..
erg leuk,
groetjes,
Ans

Creanita60.blogspot.nl zei

Super leuk om een sint TAG te maken! Maakt een cadeautje geven nog leuker!
Groetjes Anita

Marleen zei

Oh! Wat een onwijs leuke cadeau-tag Marja!
Helemaal super.
Lieve groetjes, Marleen

Cobie zei

Leuk!
Groetjes Cobie

Anita van Merode zei

Prachtig Marja, mooie kleurtjes gebruikt.
Gr Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om ook eens een sinterklaas-creatie te zien Marja. Mooi label heb je gemaakt om aan een cadeautje te hangen.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

Marlies zei

Een hele mooie sinterklaas tag. Heel leuk en origineel! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij ATSC. groetjes, Marlies