maandag 16 maart 2015

Vogelhuisje




Nu wil ik jullie eens iets heel anders laten zien dat ik heb gemaakt met materiaal van Stampin up. Ik heb nl deze vogelhuisjes gemaakt en daar paaseitjes in gedaan. Het dakje kan aan een kant open en daardoor kunnen de paaseitjes er ook weer uit. Ook handig natuurlijk, ha ha. Het is een bedankje voor de mensen die mij hebben begeleid op mijn stageadres. Ik heb allerlei doosjes gemaakt en binnenkort zullen jullie er nog meer van zien. Ik ben best een beetje trots op het eindresultaat. 
De volgende sets heb ik hiervoor gebruikt:

          Papaya collage(retired)
Houtnerf stempel


Groetjes Marja

Challenge: wordart wednesday
                     simonsaysstampblog
        Anmacreatief
                       Duymelot design team

14 opmerkingen:

Marieke zei

daar mag je ook best trots op zijn Marja! Het zijn ontzettend leuke vogelhuisjes geworden.

Liefs,
Marieke

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat een leuke vogelhuisje, mét prachtige vogel en heerlijke vulling, heel erg mooi gemaakt,
liefs, Ans

Irene zei

SUper leuk, daar mag je terecht trots op zijn Marja!!

xx Irene

Tineke van der Linden zei

Het is een prachtig vogelhuisje met heerlijke inhoud!
Groetjes Tineke

Odette's kaartenhoekje zei

Marja een pracht van een vogelhuisje ... Prachtig papier en .. je mag er met rede heel trots op zijn ...
Groetjes, fijne avond, Odette.

Anoniem zei

Wat leuk Marja ,een vogelhuisje
met chocolade eitjes .
Super gaaf gemaakt !!
Je vorige kaart is ook mooi .
Groetjes Jannie

Caro's Kaartjes zei

Hallo Marja,

Dank je wel voor je leuke mailtje!
En wat heb je een leuk vogelhuisje gemaakt zeg.
Het heeft echt de WOW factor.
SUper gaaf!

Groetjes van Caro

jenn shurkus zei

such a sweet project! :) thank you for playing along with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Anoniem zei

En trots mag je zijn Marja! Wat een waanzinnig mooi vogelhuisje! Je hebt het zo mooi afgewerkt en dan kan het huisje ook nog open en dicht ... geweldig!
Groetjes Chantal

GerJanne zei

Nou, die vogeltjes leggen wel heel bijzondere eitjes in het huisje! Lekker hoor! Het huisje is ook een genot om naar te kijken!
GerJanne

Unknown zei

Thank you so much for entering our A.G. family friendly challenge this week at Word Art Wednesday. Remember, you can enter up to five times. We enjoy seeing your lovely creations.
BLESSINGS, Carole

Adriana zei

Gaaf. Heel mooi en zo leuk met de eitjes!
Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Chantal zei

Wauwwww meis, wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Supersss! Dank je wel voor je deelname aan Duymelot Design team challenge en veel succes! Hopelijk tot een volgende keer! Lieve groetjes, Chantal

Alina zei

super mooi, ik ben zo benieuwd naar je andere doosjes!