donderdag 12 maart 2015

SU-perleuk om gastdesigner te zijn


Omdat ik pas was uitgekozen als winnaar bij SU per challenges mag ik voor de nieuwe challenge gastdesigner zijn. SU-perleuk natuurlijk. Je mag bij de challenge kiezen of je kleuren, layout, embellisments of stempels wilt gebruiken. Ik heb ervoor gekozen om de kleuren te gebruiken. Ik heb voor deze kaart allerlei stempels uit verschillende sets gebruikt. Het laat maar weer zien dat je eindeloos kunt combineren. De zwarte framestempel was mijn eerste stempelset van Stampin Up die ik kreeg en ik blijf deze nog steeds erg mooi vinden.  Doen jullie ook mee aan de nieuwe challenge?
Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Gebruikte stempelsets:
Petite Petals
Flower Shop
Papaya Collage(retired)
Big Day
Stippled Blossoms


Groetjes Marja

11 opmerkingen:

Gerrie's kaarten zei

Hallo Marja
Schitterende kaart.De bloemen komen prachtig uit
Groetjes Gerrie

Anoniem zei

Prachtige kaart Marja! De bloemen zijn een leuke touch en de kleuren zijn heel mooi :)
Groetjes Chantal

Stampin with Liz Design zei

Een hele mooie kaart geworden Marja! Erg gaaf! Bedankt voor het casen van mijn kaart als guest designer dit keer, top!

Cobie zei

Mooie kaart!
Groetjes Cobie

Hetty zei

Ik heb de kaart al in "het echt" mogen bewonderen. Het is een SUper kaart!!
Groetjes, Hetty

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt, die SU-spullen zijn wel heel erg leuk..de bloemen zijn SU-per..
liefs, Ans

Scraptastisch zei

Prachtig Marja en dat frame is echt gaaf en de bloemen erg mooi!! Heelleuk dat je gast DT mocht zijn!
Groetjes van Gerie

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kaart met mooie rozen Marja! Leuk joh dat je gast-designer mocht zijn.
Groetjes Tineke

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeeldkaart Marja, daar waren ze vast blij mee!!
xx Wilma

Anoniem zei

Prachtige kaart Marja ,
het is een plaatje !!
Groetjes Jannie

Caro's Kaartjes zei

Wat een bjoetie Marja!