dinsdag 24 maart 2015

50 jaar getrouwd

Ik zit net voor mijn examens en dus schiet het knutselen er op dit moment even bij in maar dit moest even. Gelukkig is het einde van de opleiding in zicht en hoop ik straks weer wat meer tijd te krijgen. Ik moest een kaart maken voor een 50 jarig huwelijk en daar vond ik het mooie papier van
Stampin Up helemaal geschikt voor. En ja dan hoeft er verder niet zoveel meer op. Ik heb nog wel een ringen/bloementoef erop gemaakt. De kleur van het cardstock is Sahara Sand.



Verder wil ik jullie ook nog laten weten dat ik pas een nummer 1 notering heb gekregen met deze kaart bij Diesruschallenge

Leuk zo om 2  totaal verschillende kaarten onder elkaar te zetten.

Groetjes Marja

11 opmerkingen:

Irene zei

Prachtige stijlvolle kaart Marja! Je winnende kaart is ook een plaaatje en verder...heel veel succes met je examen! Doe je dat werk eigenlijk al of ga je aan iets geheel nieuws beginnen??

xx Irene

KarinsArtScrap zei

chique en heel mooi Marja
Gr Karin

Anoniem zei

Prachtige, stijlvolle kaart Marja! Succes met je examens!
Groetjes Chantal

Tineke van der Linden zei

Een mooie stijlvolle kaart voor een 50-jarig huwelijk!
Gefeliciteerd met je ereplaatsje.
Succes met je examens.
Groetjes Tineke

Marleen zei

Wauw, wat een chique kaart Marja!
Gaaf met de gouden ringen tussen de bloemtjes.
Lieve groetjes, Marleen

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Prachtige, stijlvolle kaart, erg leuk de ringen met toef..
Gefeliciteerd met je ere plekje en succes met het naderende examen,
liefs, Ans

Odette's kaartenhoekje zei

Marja een heel stijlvol kaartje !
Je winnende kaart is ook super mooi ! Heel veel succes met je examens !
Groetjes, Odette.

GerJanne zei

Hoi Marja,
altijd lastig om een gaatje te vinden om te knutselen als je moet leren. EN straks als je niet meer hoeft te leren, denk je verbaasd : ik dacht dat ik zoveel vrije tijd zou krijgen... Tenminste dat is mijn ervaring.
Je kaart is in elk geval heel mooi. Sterkte met je examens!!
GerJanne

Wil Frutsel zei

Prachtige jubileumkaart marja, stijlvolle kleur. En gefeliciteerd met je winnende kaart!!
xx Wilma

Marieke zei

Wauwie hij is weer schitterend!

Liefs,
Marieke

Anoniem zei

Een prachtige kaart Marja !!!
Heel mooi met de ringen .
Gefeliciteerd met je ere prijs .
Heel leuk voor je hoor .
Groetjes Jannie