donderdag 22 januari 2015

Speciaal voor jou

Deze keer heb ik weer eens een echte vintagekaart gemaakt. Ik had deze afbeelding al langer klaar liggen, maar kon nog niet het juiste papier erbij vinden totdat ik mijn kast weer eens ging opruimen en dit blok van de action vond. Dat pastte er dus perfect bij. Een mens heeft vaak veel meer dan hij weet aan materiaal dat herkennen jullie vast wel. Bij We love vintage challenge blog hebben ze de opdracht embossing. Nu dat kon ik hier mooi bij gebruiken door de diverse mallen van Joy te gebruiken. De vlinder is echt een hele favoriete mal voor mij. Ik moet ervoor waken deze niet op iedere kaart te gebruiken. De basiskaart is gemaakt mbv een Spelbinder mal. Alle randen van het dessinpapier natuurlijk aangezet met distressinkt. Door de kleuren is het een mooie frisse kaart geworden. Voor diegene voor wie de kaart bedoeld is mag dat ook wel van die heeft echt wel een steuntje in de rug nodig.

Tot een volgende keer weer.

Groetjes Marja

Challenge: WLVC
                           Cards2create

15 opmerkingen:

Irene zei

Schitterend in die mooie kleuren met de prachtige vlinder en Spellbinder Marja!!

xx Irene

KarinsArtScrap zei

Marja een prachtige kaart
Gr Karin

Jacqueline DH zei

Wat een mooie kaart, prachtig ook die rand erom heen. Bedankt voor het meedoen met WLVC.

groetjes
Jacqueline

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
je kaartje is prachtig, wat mooi het plaatje met de mallen, het papier past er perfect bij,
liefs Ans

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Altijd zo fijn als iemand aan je denkt, dus dit vindt de ontvanger vast en zeker ook.
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Wow Marja wat mooi en de kleuren helemaal geweldig.
Liefs Marja

Plony zei

Knap bij elkaar gepast hoor....een prachtige kaart met een heel mooi nostalgisch sfeertje.
Bedankt voor je deelname bij WLVC.
xxx Plony

Ellie Bakker zei

Wat een mooi stijlvol kaartje Marja, super kleurencombi heb je gebruikt. Ja idd als tussen je spullen zoekt kom je nog wel eens weer wat tegen waarvan je niet eens meer wist dat je het had.
Groetjes Ellie

Corrie zei

Mooi Marja, jij hebt het vintage wel in je vingers hoor.
Het is een prachtige kaart.
Lieve groetjes,Corrie

Wil Frutsel zei

Schitterende kaart!!
xx Wilma

Mar Knutsel zei

Je kaart is prachtig,en je heb erg mooie mallen gebruikt.

Groetjes Marian

Liesbeth zei

Je kaartje is erg mooi Marja, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
groetjes Liesbeth

Original handmade by Janneke zei

Nou dat herken ik wel hoor Marja.. Ik vind soms dingen waar ik het bestaan niet meer van af wist. Leuk om daar dan toch weer iets moois mee te maken. Sierlijke malletjes heb je gebruikt voor deze vintagekaart.
Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC.

Groetjes Janneke en DT-lid

anncreatief zei

Wat een super mooi vintage-kaartje met prachtige kleurtjes en lief plaatje
Liefs Anneke

Anoniem zei

Het is een plaatje Marja.
De kaart voor je nichtje ook .
Super mooi weer.
Groetjes Jannie