maandag 15 december 2014

gastdesigner KIC

Onlangs was ik in de top3 beland bij Kaartjes Inspiratie Challengeblog. Ik werd gevraagd of ik voor deze challenge gastdesigner wilde zijn. Ja natuurlijk!!!. Het thema was winter met daarbij een sketch. Helaas hebben ze daar de foto gedraaid op het blog geplaatst, maar op mijn eigen blog dus wel goed. Doen jullie ook allemaal mee?  Ik heb op de kaart de schaatsmal van marianne design gebruikt en deze los geknipt van elkaar zodat het iets minder groot oogt op deze kaart. Op één schaats de tekst gezet. Weer eens iets anders dacht ik zo. Ik heb ook de naaimachine weer gebruikt. Zo grappig...kaarten maken met de naaimachine. En dat voor iemand die altijd heel veel heeft kleding heeft gemaakt. Terug in de tijd noem je dat.

Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Irene zei

Proficiat met je GDT Marja! Leuk gedaan met die schaats en de stikrandjes zijn ook altijd zo mooi, hier komt de naaimachine nooit van zijn plek....wie weet in 2015??

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Leuke stikrandjes, ik doe alles met de hand, je hebt een mooi kaartje gemaakt, de schaatsjes zijn er perfect bij!
Liefs Ans

GerJanne zei

Leuk om gastdesigner te zijn! Je kaartje is echt winters! Ik heb de sketch op tafel liggen, nu nog een potje tijd..
Groetjes,
GerJanne

Petra zei

Heel mooi Marja!
Groetjes Petra

Trijntje zei

Hoi Marja. Prachtig deze kaart volgens de schets. Heel mooi met de schaatsen die eraan hangen. Groeten Trijntje

Lisanne zei

Hele mooie kaart Marja! Wat leuk dat je Gastdesigner mocht zijn, hele eer altijd of niet? Leuk als je werk zo beloont wordt :)

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Anoniem zei

Prachtig je kaart Marja .
Leuk de tekst op de schaats .
Groetjes Jannie