woensdag 10 december 2014

Eenvoud

Jullie weten wel dat ik meestal de kaarten niet helemaal overvol maak. Eenvoud vind ik vaak mooi. Een mooie afbeelding of stempel mag van mij de aandacht trekken en dat gold ook voor deze kaart. Want ik vind dit plaatje dus helemaal super en dan is er niet zoveel meer nodig. Het papier is van Maja Design. De mallen zijn van Marianne Design. Een echt winters tafereel vind ik zo.

Ik heb de afgelopen twee maal een top 3 notering gehaald met  het vogelhuisje.
Bij kaarten inspiratie challengeblog mag ik deze challenge ook gastdesigner zijn. De kaart die ik hiervoor heb gemaakt komt een dezer dagen op het blog. Ook haalde ik een top 3 notering bij marianne design kreadivas.
Het blijft zo leuk!

Fijne dag allemaal weer.
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Marja
Ja hij is prachtig en er zit een heel mooi plaatje op.
Liefs Marja

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je plekkies én je mooie kaart...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
gefeliciteerd met je Top 3 plekjes en deze kaart is mooi door haar eenvoud,
liefs Ans

p.s. je het ook woordeverificatie..lastig

Ellie Bakker zei

Je vogelhuisje heeft top 3 plekjes verdiend hoor Marja hij is zo leuk geworden. Je andere kaartje is misschien eenvoudig toch heeft tie een mooie uitstraling.
Groetjes Ellie

Anoniem zei

Het is een prachtige kaart Marja !!
Wat een schattig plaatje is dit .
Je huisje is ook super gaaf .
Gefeliciteerd met de top 3 .
Groetjes Jannie

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik heb dat ook vaak dat ik de kaarten niet overvol maak. Al zou ik het willen ik kan dat niet. Het wordt een superrommeltje op de kaart, een ongeorganiseerde chaos (en dat is erger dan een georganiseerde chaos).
Je kaartje is erg leuk en dat plaatje is ook zo lief, daar moet al de aandacht heen gaan. Top van je vogelhuisje!! Motiveert weer, he?

Soms doet Blogger niet wat ik wil en dat is bijvoorbeeld ervoor zorgen dat ik een berichtje krijg als jij wat geplaatst hebt.Ik ga het gewoon weer proberen.
Groetjes,
GerJanne

Lisanne zei

Eenvoud siert zegt men en dat vind ik met kaarten net zo! Het moet leuk blijven om te versturen, postzegels zijn al zooo duur tegenwoordig en dat rustige: prachtig! Gefeliciteerd met je Top 3's! Dat was het vogelhuis zeker waard :)

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/