dinsdag 30 december 2014

Cadeau envelop



Ik blijf nog even in de cadeau-sfeer. Misschien omdat ik zoveel met de kaarten bezig ben geweest? Ik laat jullie deze keer een portemonee / cadeau-envelop zien. Niet zelf bedacht, maar naar een idee van Nancy de Vries. Zo leuk om te maken en met de versiering kun je eindeloos variëren. Ik heb het patroon iets verkleind omdat ik dat wat mooier vindt.
                                       Gebruikt papier          : Maja Design
                                       Gebruikte mallen       : Marianne Design CR 1272
                                                                            Stampin up vlinder

                                        Het labeltje heb ik gemaakt met de silhouette

De randen afgewerkt met distress inkt.

Altijd handig om op voorraad te hebben.
Ik wens iedereen hierbij een goede jaarwisseling toe en een gezond 2015

Groetjes Marja





8 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kado-envelop Marja!
Alvast een fijne jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en creatief 2015.
Groetjes Tineke

Just me... zei

Hoi Marja,

Ik vind je flopje prachtig geworden...

Liefs,
Diana
xxx

Craftnut zei

Thanks for joining our theme at allsorts Tracy x

Anoniem zei

Mooi gemaakt, Marja!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een prachtige enveloppe heb je gemaakt. Supermooi en weer eens wat anders dan kerstkaartjes...
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Heel mooi je geld envelop ,prachtig papier heb je hier voor gebruikt.
Jij ook een heel goed uit einde.
Liefs Marja

Original handmade by Janneke zei

Wat een prachtige kado-envelop heb je gemaakt Marja. Heerlijk om weer eens even iets anders te maken dan een kaart hè.
Ik wens jou een heel mooi, gezond en creatief 2015 toe!

Groetjes Janneke

Anoniem zei

Heel mooi en nuttig kado envelop.
Hij is prachtig Marja .
De beste wensen voor 2015.
Groetjes Jannie