dinsdag 30 september 2014

Vlinders

Toen ik deze afbeelding op pinterest vond was ik meteen verkocht. Ik vind het zo'n fris gaaf plaatje en ja daar moest ik mee aan de slag. Bij we love vintage challengeblog loopt er een challenge met het thema vlinders. Door het donkerbruine en ecru cardstock te gebruiken in combinatie met het het oranje dessinpapier is het een heel fris kaartje geworden. Ik heb er bewust deze keer geen tekst op gezet. Dan is het wat makkelijker voor meerdere dingen te versturen. De afwerking is met bloemen, parels, lint gedaan. De afbeelding mag van mij de nadruk krijgen!

Groetjes Marja

9 opmerkingen:

Irene zei

Prachtige warme kaart Marja, alles past perfect bij elkaar!

xx Irene

Wil Frutsel zei

Hele mooie kaart, met een prachtig plaatje en een leuke sketch!!!
Liefs Wilma

Anoniem zei

Heel mooi, mooie kleurencombi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scraptastische hobby zei

Jammer voor jullie dat het DML blog er mee stopt Marja...maar er komt vast weer iets anders op je pad!
Je kaartje is prachtig in hele mooie warme kleuren!
Groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

wat mooi gemaakt, Marja,
het plaatje is leuk en je kaartje ziet er super uit,
liefs Ans

Anoniem zei

Prachtige kaart Marja!
Groetjes, Liselot

Anoniem zei

Het is inderdaad een prachtig plaatje, heerlijk dat de rest dan ook zo mooi combineert mooi gedaan! Bedankt voor je deelname bij wlvc!
Groetjes Jacomijn

Plony zei

Een prachtige kaart met inderdaad een heel mooi plaatje. Mooie kleurtjes en heel mooi verwerkt zo. Groetjes van Plony (WLVC)

Henriƫtte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge.

Groetjes Henriƫtte (WLVC)