vrijdag 23 mei 2014

Cadeaudoosje (123 Scrapping)

Voor het blog van webwinkel 123 scrapping  heb ik deze keer dit cadeaudoosje gemaakt.
Steeds vaker zie je dat er met verjaardagen geld wordt gegeven. Ik vind het dan minder leuk dit zomaar in een envelop te geven en heb daarom dit doosje gemaakt. Deze heb ik met de silhouette gesneden, maar je kunt natuurlijk allerlei doosjes zelf maken. Het doosje heb ik in elkaar geplakt met de sticky tape. Dat zit dan ook echt vast en gaat niet meer los. De stempel heb ik weer ingekleurd met de spectrum noir markers. Een banner en wat mooie roosjes erop en dat is voor mij voldoende om zo een leuk cadeautje te kunnen geven.
Gebruikte kleurnummers:
Beer : TN3,TN4,TN6
Roos: CR10, TN6
Hart: CG1, CG2
Envelop: BG3, BG5

Groetjes Marja


Gebruikte materialen uit de webshop:
- Wild Rose Studio clearstamp 'Elsie with Heart'
- Studio Light Paperpad 'PPSL07'
- Core Dinations Cardstock
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Wild Orchid Craft roosjes
- Extra Sticky Tape



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg mooi gedaan!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Hallo Marja
Wat een gaaf cadeaudoosje.
Prachtig van kleur en een leuke stempel.
groetjes Marja

Ans Gilbert zei

wat mooi gemaakt Marja,
leuk om je geld zo te verstoppen, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Marja, heel mooi.
Groetjes van Anita

Anoniem zei

Heel apart doosje Marja .
Prachtig gemaakt hoor !!
Groetjes Jannie