zaterdag 19 april 2014

Sokjes jurk (123 scrapping)




Voor de webshop van 123scrapping heb ik het volgende gemaakt. 
De babyrompertjes met sokjes is iets wat wij al vaker gezien hebben. Ik wilde daar eens een variant op maken en ben met de Silhouette aan de slag gegaan.(maar dit is natuurlijk ook prima zelf te tekenen en uit te knippen) Ik wilde heel graag een jurkje met sokjes erin maken en dat is dan deze geworden. Als basis heb ik wit cardstock gebruikt en als dessinpapier dit mooie papier van echopark wat ik helemaal geweldig vindt. Met de Marianne design stempels de tekst gestempeld. Hier en daar wat pareltjes en lintjes en daar is mijn eigen ontworpen jurkje. Als je de strikjes niet te strak vastknoopt krijg je wat ruimte waardoor het rechtop blijft staan. Deze ga ik zeker nog vaker maken.
Groetjes Marja

Gebruikte materialen uit de webshop:

Coredinations cardstock white
Echopark – This and that graceful -Real red
Marianne Design stempel - lief meisje- welkom op de wereld

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heel leuk gemaakt.
groetjes Marja

Anne zei

What a lovely idea Marja, this is so very pretty.
Anne x

Ellie Bakker zei

Hele leuke variatie op het bekende rompertje, het ziet er heel schattig uit. Het kopje hier onder is ook erg leuk.
Groetjes Ellie