vrijdag 28 maart 2014

Magnolia van harte!


Deze keer een Magnolia verjaardagskaart in de kleuren donkerbruin - blauw- wit. Ik blijf dat altijd een mooie kleurencombinatie vinden. Ik heb als basis wit cardstock gebruikt. samen met het dessinpapier van Maja Design en Donkerbruin cardstock als contrastkleur. De stempel heb ik ingekleurd met de spectrum noir markers. Het frame achter de magnoliastempel heb ik uitgesneden met de silhouette en daarna met een embossingfolder bewerkt. De mooie mal (sneeuwster) van Marianne Design en een paar leuke tekststempels en parels maken de kaart compleet.

Ik hoop dat we allemaal mogen genieten van een zonnig weekend wat eraan lijkt te komen.
Groetjes Marja

4 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Marja,

Wat een leuke kaart, mooi al die laagjes!! En Tilda is prachtig gekleurd! En geniet ook lekker van het weekend...want het wordt heerlijk zonnig!!
Hobbygroetjes van Gerie

Aartje zei

Prachtige kaart Marja (net als de vorige trouwens) mooie stansen heb je ook gebruikt.groeten Aartje

Anoniem zei

Een schattig kaartje Marja.
Groetjes Jannie

Franz♥ zei

Fab card Marja, love the colour combo and your lovely design!

Thanks for joining us at MDUC this fortnight :*
Hugs, Franz.