vrijdag 14 februari 2014

MDF boek gepimpt

                            




Deze keer laat ik jullie een MDF boek zien dat ik heb gepimpt voor iemand die 65 werd. Ik heb hiervoor een oude foto van haar gebruikt die uit haar kinderfoto's kwam. Op de foto's is het wat moeilijker te zien maar ik heb hier crème kleurig dessin papier met een heel licht motief gebruikt met daarbij donkerbruin cardstock. Verder natuurlijk gebruik gemaakt van kant en parels. Omdat dit voor een 65 jarige was heb ik het verder wat rustiger gehouden in deze natureltinten. Het geeft een wat chiquer resultaat vind ik zelf. Ik heb wat meer foto's geplaatste zodat jullie alle zijdes kunnen zien. Dit boek kan aan bewaardoosje erg leuk neergezet of gelegd worden en in mijn geval gevuld worden met een cadeaubon als geschenk voor de jarige. De ontvanger was er erg blij mee. Deze heb ik poosje geleden gemaakt maar had hem nog niet op mijn blog laten zien.

Groetjes Marja en een goed weekend allemaal.






6 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Ik dacht eerst dat je het voor mij had gemaakt, maar er stond...Gerrie..hihi. Mooi gedaan hoor Marja mooi uitstraling en dubbel leuk als de ontvanger er blij mee is. fijn weekend!
Lieve groetjes van Gerie

jolanda zei

leuk gedaan

Ans Gilbert zei

Haha die Gerie,
Jij bent nog lang geen 65 jaar, wat heb je dit mooi gedaan Marja, leuk de foto en het ziet er heel chique uit, liefs Ans

Tineke van der Linden zei

Hihihi...Gerie, je bent nog lang geen 65!!!
Wat een prachtige creatie Marja!
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Mooi gedaan hoor Marja. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

groetjes Henriëtte

Christa zei

Wat heb je dit super mooi gemaakt , Marja !
En zo persoonlijk met die foto er op.
Ik snap dat ze er blij mee was ....
Leuk dat je meedoet bij WLVC.
Groetjes , Christa.