donderdag 6 februari 2014

It's a girl (123 scrapping)


Voor het blog van webwinkel 123 scrapping mocht in aan de slag met het papier van Joy en de stempel van crafters companion.
Voor dit kaartje heb ik als basis wit coredinations cardstock gebruikt. En Kraft papier van Joy. De rand heb ik gemaakt mbv de design toolkit nr 3 van Hot off the press. Dit is een mallenset vergelijkbaar met de dutch doobadoo wat je op moment veel ziet. Je hebt er dus geen snijmachine voor nodig (echt handwerk dus )Er zijn van deze toolkits diverse nieuwe series uit. Dus er zullen er op het blog van 123 scrapping binnenkort nog meer te zien zijn. Als dessinpapier heb ik het Joy paperbloc  girl gebruikt. De leuke stempel is van Crafters companion .Bij deze stempelset zitten  allerlei losse stempelonderdelen waardoor je heel veel mogelijkheden heb telkens de stempel anders te gebruiken. De stempel heb ik op DCP gestempeld. Dit kleurt met de spectrum noir markers absoluut het beste vind ik. De stempel  heb ik ingekleurd met de spectrum noir markers. Heb daarvoor de volgende nummers gebruikt.
Dekentje: PP1, PP3, PP4, PP5
 Haarband: PP1, PP3
Weegschaal: GG1, GG2
HaasjeGB8, GB10

Wat mooie roosjes van wild orchid crafts, stukje lint, pareltjes maken de kaart tenslotte af. Aan de binnenkant van de kaart heb ik ook nog wat dessinpapier gebruikt ter versiering.


Kijk ook eens op de website van 123 scrapping naar deze toolkits. Ze zijn zo leuk. (Je vindt ze onder templates.) en natuurlijk ook naar alle andere leuke spullen in de webwinkel.


Veel knutselplezier allemaal weer.

Groetjes Marja


5 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Marja,
Wat een schitterend kaartje en ik heb even gekeken naar de toolkits en het ziet er zeker gaaf uit, het lijkt iets dikker als de Doobadoo mallen en zo heb je net even een andere kaart!! Prachtig gedaan en de babystempel is heel gaaf en ja, het eerste ding waar een pasgeboren baby mee te maken krijgt hè!, hihi
Fijne dag en lieve hobbygroetjes van Gerie

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje Marja !!!
Erg lief dat stempeltje.
Groetjes Jannie

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Superlieve, schattige babykaart,leuk de toolkits, prachtige kaart,liefs Ans

Hetty zei

Wat heb je dit kaartje leuk gemaakt. Lieve kleurtjes, prachtige stempel kortom super!!

Christa zei

Hoi Marja , je hebt een super schattig baby-kaartje gemaakt !
Wat een lieve stempel en zo mooi ingekleurd.
XX Christa.