donderdag 12 december 2013

Old letter butterfly

Voor het blog van webwinkel 123 scrapping mocht ik een kaart maken met de stempel van Joy crafts- old letter butterfly.  Ik heb deze stempel ingekleurd met de spectrum noir markers. Voor deze kaart mocht ik aan de slag met kleuren die ik normaal gesproken niet zo vaak gebruik. Juist dat is zo leuk om eens andere kleuren te gebruiken. Zo verrassend. Het dessin papier is van hot off the press - penelope. De randen afgewerkt met jawel....distress inkt photo vintage. Een leuk label erachter met tekst erop gestempeld. Verder nog  een lintje gebruikt en een doiley erachter.

Ik heb deze week een fotobewerkingsprogramma gekregen van een vriendin en deze foto heb ik daar al mee bewerkt. Hoop op deze manier nog mooiere foto's te kunnen plaatsen van de dingen die ik maak. Dankjewel Janienke.

Groetjes Marja.

1 opmerking:

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Marje, is ook een prachtige stempel. liefs Wilma