zaterdag 7 december 2013

framekaart


Voor deze kerstkaart ben ik aan de slag gegaan met een frame die ik met de silhouette had gesneden. Dit frame bestond uit 3 lagen en de bovenste laag heb ik met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald. De randen met distressinkt walnut stain bewerkt waardoor ik al een hele chique lijst had. Het mooie plaatje erachter maakt het een mooi geheel. Als dessinpapier heb ik het papier van Maya design gebruikt. Verder heb ik de mal van Marianne gebruikt ,de takjes met dennenappels(deze had ik pas gewonnen)die precies bij de afbeelding pastte. Verder een tekststempel gebruikt, lint en jute. 
Jullie zien wel dat ik een lekker knutselmiddagje heb gehad.

Goed weekend allemaal en de groetjes van Marja

10 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Ik vind je kaart heel erg mooi geworden. Prachtig ook dat frame rond je plaatje.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC en ook het aantal geraden balletjes heb ik genoteerd hoor.

groetjes Henriƫtte

Trijntje zei

Hoi Marja, Wat een prachtige kaart. Leuke gemaakt, met de mooie mallen en erg mooi afgewerkt, leuke details Groeten Trijntje

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende kerstkaart! Lief is het plaatje.
Groetjes Tineke

Anneke zei

wow,wat een prachtige bijdrage is dit en zo mooi is het frame.
echt een plaatje om te zien en hoe je alles op elkaar hebt afgestemd.
bedankt voor je deelname aan onze challenge.
groetjes van An ( WLVC )

Durvina zei

Mooie kaart Marja!!

liefs, Durvina

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marja,
Wat een schitterende vintage kaart .Mooie frame leuke details.
Groetjes Doris

Plony zei

Mooi gedaan hoor!!! Echt een prachtige kaart en ik heb zitten lezen hoe je het allemaal hebt gedaan en je bracht me op ideetjes dus.....dit is weer een geslaagd blogrondje voor mij haha. Dat is het leuke van bloggen, je leert overal wel iets bij. Maar......ik wil je natuurlijk nog bedanken voor je deelname bij WLVC en succes wensen met de challenge. Graag tot de volgende keer. Groetjes Plony.

Liesbeth zei

Mooi kaartje weer Narja, bedankt voor je deelname bij WLVC.
gr. Liesbeth

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de Crealing vintage challenge. Een mooie bijdrage hoor.

Christa zei

Hoi Marja , ik vind je vintage kaart prachtig ! Je hebt een geweldig mooi frame gemaakt. Dank voor het meedoen bij WLVC. Groetjes , Christa.